som den mörkaste natt med sina stjärnor.

Tjobresan !


En ny månad & en ny vecka . Gud va tiden bara rinner iväg .
Har haft en underbar helg , var en natt i gällivare och samla krafter för träning med hund nu närsläden ska fram och träning med Effi i massa moment . Gud va det känns som att jag inte hinner med allting som ska göra . Det ska sys halsband , hundar som ska ha sitt , hemmet ska städas , jobba och unna mig själv . Det borde vara fler timmar på dygnet tycker jag .

Annars stårallting stil , på kärleksfronten är de samma som alltid , hundfronten är de samma .


Har även fått mig en rejäl värk i käken , känns som att någon har smällt till mig jävligt hårt . hoppas de går över så man kan äta vanligt mat och inte flytande som man inte ens blir mätt på .Nånå , det blir väl bättre hoppas jag . går då fan inte till läkare .



Nu ska jag ta och borsta tänderna och rasta hundarna . Ingen ide o vara vaken när strömen är borta . Tacka fan för LAPTOP ! :)


Gonatt alla läsare ..


Kommentarer
Postat av: Sanna

Kommer till byn ihelg så sätt på Te så kommer jag förbi :)

2010-03-03 @ 18:21:02
URL: http://sannanykainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0