Ny Dag & Nya möjligheter

Ett tag sen man uppdatera hära , men har inte haft något och skriva :D

I veckan har jag & chvitt varit till veterinären ang hennes klåda och det är inte skabb så det blir att vara dit om 1 månad igen . hoppas man får reda på vad det kan vara . Hoppas att inte mina planer går åt helvete , men huvudsaken min stjärna blir frisk :)

Jackson och Effi mår prima skinka , inge sjukdom på dem inte . Effi har vi börjat träna med Läggande , Frittfölj och linförigheten. Men kan inte träna allt för mycket innom Lydnads 1:an ifall hon åker tillbaka till försvaret , men vi tränar i vilket fall som helst dem momenten som ingår .


Jag själv mår kanon . Har även fixat burret , skit najs blev det . Måste lägga ut en bild . Men färgerna blev iaf

Blond med svart ram , och ovanför det svarta så är de röda slingor .



Nu blir de tv och sen krama kudden .

Imorgon Gälko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0