Måndag

Inte länge kvar tills helgen då , ska bli spännande :)

Har fått hem stoff & stil´s katalog idag , hitta massvis med saker .

Ska sy hundbäddar till alla 4 hundar , förvarningspåse och gud vet allt till hundrummet :)

Sen ska jag sy en egen säckosäck till v-rummet . ja alla dessa ider jag har i min skalle . :)
sen tänkte jag ge en kompis en överraskning när bebisen kommer , kan ju vara en jävligt bra och ha grejj :D


Just nu har jag slut på nylonband till halsbanden , men imorgon ska jag inhandla mera , så är de bara och sitta och sy nätterna . Får se om de blir nå jobb för mig denna vecka , förkyld och det är ju rena rama vattenfall från näsan så man kan ju knappt sitta upp så rinner de .. Inte chill .


Nu ska jag beställa lite grejjor och sen slänga mig i soffan oh kurrera ..

 Som ni ser på bilderna har jag varit tvungen att raka chvitt pga av alla eksem och klådor hon har .Men lika vacker är hon för de :)



/ SusannaEdefall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0