Lördag

Vakna vid halv 9 och hoppa i kläderna och rasta hundarna , sen kom käre fammo förbi och sen åkte vi till kangos och handla , pengarna bara rinner iväg känns de som . Strax blir de att sätta sig o sy så man kanske hinner med några halsband till , har som en hel del kvar . Måste även ut med hundarna på en långpromenad . Har Jackson hemma hos mig , får se hur länge han ska vara hära , kanske för evigt ;) Han är så söt så , och han trivs med mina 2 hulliganer :) Och kira är också hära nu så nu är de 4 hundar , men inte gör de mig något , skulle kunna ha några till :D Sen har man åkt på förkyldning , förbannat ont i halsen , får kurrera mig nu under helgen så jag kan fara till jobbet på måndag .. Nu har jag inte tid oh skriva , skriver kanske mer ikväll och kanske slänger in några bilder på mina små djur :)




Ha´de




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0