Påsken -10


Jag & Simone :)



har även hunnit HD/AD röntgat hundarna , effi hade HD : A ED: står inte på SKK fast vi röntga armbågarna också, konstigt .och chvitt´s har inte kommit ännu .


har även en till terv hemma , axa paxa lingonskog ska vara härpå prov till den 19 maj och så ska vi se om hon ska bli min tävlingspartner i framtiden .

Hör och häpna , ska söka in på hundutbildning i Umeå , så man får se om man kommer in :) Sammanlagt 2 år med alla dessa kurser :D så då blir de plugga och massa praktiska saker med hund , I like ;p


Nu ska jag ta tag i hundarnas pälsar , klor och en långpromenad ..



Gokväll !


Kommentarer
Postat av: simone

fan vad skoj:O då har du bara 20 mil till kramfors och jag har bara 20 mil till dig ;)

2010-04-20 @ 21:46:15
URL: http://simoneedefall.blogg.se/
Postat av: Susnana

Jaa simone , hoppas bara man kommer in ;D

2010-04-22 @ 10:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0