Lite att göra !







1. Tre namn jag lyssnar till: Susanna , Sanna , ?
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Öppen , social , rolig ?
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: blir lätt irriterad
4. Detta är jag rädd för: Ormar
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Snus , hundarna och COLA
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: ?
7. Detta tycker jag om att göra: Kommer inte på ?
8. Detta vill jag göra just nu: Ingen aning
9. Bästa känslan: Att vakna upp med någon man älskar !
10. Värsta känslan: ?
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: ?
12. Är jag kär just nu? Ne det är jag inte !
13. Jag vill flytta utomlands: NEJ
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: ?
15. Min käraste ägodel: Hundarna ,mobilen
16. Något jag vill ha i present: Kommer inte på något !
17. Detta har jag på mig just nu: Leggings och en tunika
18. Favoritkläder: Leggings eller mjukisar :)
19. Favoritdjur: Hund såklart :D
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Ingen aning
21. Favoritlåt just nu: ?
22. Roligaste ämne i skolan: Ingenting
23. Tråkigaste ämne i skolan: Allt
24. En bok jag gillar: Att älska som en porrstjärna
25. En film jag älskar: Kill buljo föfan :D
26. Favorit tv-program? The good Wife
27. Favoritdoft: Vanilj och vatten melon
28. Detta äter jag gärna: Korv stroganoff
29. Dricker helst: Cola & Mjölk
30. Favoritgodis: Plopp
31. Hit vill jag gärna åka på semester: ?
32. Färg på mina ögon: Blå
33. Min längd: 167
34. Jag tror på: Mig själv
35. Jag spelar: Ingenting
36. Person jag beundrar: Mamms
37. Så här bor jag: I en tvåa
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Alla lever
39. Det här tänder mig: Ögon
40. Det här gör mig avtänd: Äckliga idioter
41. Favoritfärg: Svart & limegrön
42. Favoritcitat: ?
43. En hemlighet jag vet: Hemligheten behåller jag för mig själv , annars är de väl ingen hemlighet ?
44. Bästa present jag fått: har fått massor med fina presenter.
45. Senast köpta skiva: Köper aldrig
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Är nöjd med det mesta
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: ?
48. Udda förmåga/egenskap: hmm...
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Hmm.
50. Vad lyssnar du på just nu? Taio cruz - break your heart
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Träna hund
52. Var är dina föräldrar födda? I Kangos / Kerrä
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Minns inte
54. Vilken är din favoritrestaurang? ?
55. När badade du i en pool senast? minns inte
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Nix
57. Hur många barn vill du ha? 2-6
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? ingen aning
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? JA
60. Vad har du för TV-kanaler? Dom vanliga
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Aldrig
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? finland
66. Har du en egen balkong? Nix
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? har ingen favorit
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej
69. Badkar eller duschkabin? Duschkabin
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? ?
71. Favoritpizza? Vet inte
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Minns inte
78. Favoritchoklad? har ingen .
79. När röstade du senast? har inte röstat
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Tisdag
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej
82. Är du bra på matlagning? Nej
83. Klarar du att tanka själv? Ja
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? COLA
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nix
87. Vad var det senaste du handlade? snus
88. Har du kräkts offentligt? Säkert
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: både och
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nje
91. Har du ringt något betalnummer: Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex: Jo det kan man nog
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: Besökte å besökte. Ja de minns jag inte
94. Hade du mycket hår som liten bebis: nej
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: De vanliga
96. Vad har du i din väska:skräp
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: tar en fett snus
98. Vad är du tacksam för idag: Ganska så mycket
99. Var hittade du den här listan: ?
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Dom som vill helt enkelt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0